Architektura i nowoczesne budownictwo – “99% Niewidzialny” Cios Kickstartera Cel z wody

99% Invisible, maleńka audycja radiowa o designie, architekturze i 99% niewidzialnej aktywności, która kształtuje nasz świat.
99% Invisible to zdecydowanie nasze ulubione audycje radiowe na temat architektury i designu.
Chociaż przyznano, nie ma ich aż tylu.
Jako że Roman Mars, gospodarz i producent spektaklu, przyznaje: skoro są to dyscypliny zwykle doceniane przez oko, to możesz pomyśleć: cóż, to najgłupszy pomysł, jaki kiedykolwiek słyszałem.
Słusznie.
Okazuje się, że nie potrzebuję zdjęć do opowiadania o projektowaniu, lubię tworzyć opowieści, które mówią nam o tym, kim jesteśmy przez pryzmat rzeczy, które budujemy.
Pomimo tego, że jest to medium dźwiękowe (i projekt niskobudżetowy, sponsorowany przez KALW i AIA San Francisco, ale produkowane w garażu Marsa), pokaz działa, ponieważ trafia do sedna każdego projektu: jego historii.
Cóż, okazuje się, że nie jesteśmy jedynymi na Marsie.
ekscentryczne podejście (Na marginesie: jeśli ty też będziesz, bądź na bieżąco, będziemy rozmawiać z nim w przyszłym tygodniu o serii Disruptive Minds).
Po uruchomieniu skromnej kampanii Kickstarter, aby pomóc zrekompensować koszty, cel natychmiast rozbity w ciągu 24 godzin, Mars podniósł stawkę.
Ale nie z ceną.
Chciał raczej poparcia.
5000 zleceniodawców.
Rezultaty tego małego show-tego-mogły być niczym nadzwyczajnym.
Przeczytaj więcej o 99% Invisible.
S Kickstarter Campaign, w tym bardzo ciekawe nagrody projektowe, które towarzyszyły jej, po przerwie.
Mars.
Decyzja, aby wybrać 5000 rekrutów, a nie konkretną kwotę w dolarach, była wezwaniem do broni: Prześlijmy wiadomość do mediów publicznych.
Udowodnijmy, że niezależne, wysokiej jakości programowanie ma publiczność.
To też zasługuje na uwagę.
Architektura Alfabet, zaprojektowany przez Stephena Wildisha wyłącznie dla kampanii 99% Invisible Kickstarter, opartej na jego niezwykle popularnym.
Alfabecie.
seria plakatowa.
Kampania została znacznie wspomagana przez dwóch graczy: Debbie Millman z Design Matters Institute, który obiecał 10 000 $, jeśli Mars osiągnie swój cel; i ciężarówkę naprawdę wspaniałych prezentów, które, szczerze mówiąc, chcielibyśmy, nawet gdybyśmy nie lubili tego show (szczególnie plakat autorstwa Stephena Wildisha Architecture Alphabet. , opisany powyżej).
Ostatecznie, serial nie dostał tylko 5 000 nagród, a zarobił 170 447 dolarów: wystarczyło, aby zatrudnił Sam Greenspan (długoletni współpracownik Marsa) wyłącznie i przesunął go przez kraj, aby zwiększyć liczbę pokazów z 30 do 40 odcinków rok, aby wyprodukować odcinek wideo i przeprojektować 99% niewidzialnej strony internetowej.
Było to również wystarczające, aby stać się jedną z zaledwie 237 kampanii Kickstarter, które zarobiły ponad 100 000 $, a co więcej, najbardziej finansowaną kampanię Kickstarter w dziennikarstwie.
Będziemy Cię informować na bieżąco o postępach w 99% Invisible (plus ten nadchodzący wywiad, o którym ci mówiliśmy).
Ale na razie proponujemy wypróbować jeden z naszych ulubionych odcinków, Purple Reign .
.
badanie tego, jak społeczeństwo widzi budynek w porównaniu do tego, co robi architekt (ostrzeżenie o spoilerach: to nie to samo).
Epizod jest świetnym wprowadzeniem do tego rodzaju programu Mars, który teraz (dzięki Kickstarter) będzie robił o wiele częściej w przyszłości.
Nie możemy czekać.
Najbardziej finansowane projekty na Kickstarter w.
Publishing.
Grupa.
Seth Godin jest numerem jeden w literaturze faktu, a 99% Invisible to # w.
Dziennikarstwie ., # 2 w publikowaniu.
[więcej w: sufit napinany, deska tarasowa, aluminium 6082 ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: aluminium 6082 deska tarasowa sufit napinany