Nowoczesna architektura : Niepublikowane / CLOG

Dzięki uprzejmości CLOG Każda edycja CLOG stanowi szczególne wyzwanie dla czytelnika: pokazując tak wiele różnych punktów widzenia, drażnienie centralnych, łączących tematów nie jest łatwym zadaniem. Wymaga to analizy, myśli, a przede wszystkim czasu – co oczywiście jest całkowicie zasadne. CLOG chce spowolnić działania. tak, że większe kwestie dyskursu architektonicznego są rozmyślane i badane. Jednak najnowszy CLOG, niepublikowany, ma dwa centralne punkty, które szybko, łatwo się pojawiają. Podnieś CLOG: Unpublished, jeśli chcesz nauczyć się dwóch rzeczy: (1) o tym, jak i dlaczego niektóre publikacje wybierają architekturę, którą publikują (ArchDaily); lub (2) o pracach, które ze względu na swoje położenie geograficzne lub problematyczny zostały zapomniane z wyidealizowanych narracji. architektury Relacja między tym, co jest opublikowane, a tym, co zapomniane, jest ściśle powiązana – i bardzo ważna dla nas w ArchDaily. Kiedy się pojawiliśmy, publikacje architektoniczne działały od wielu lat z pewnym nastawieniem. CLOG: Unpublished sprytnie wyświetla to odchylenie poprzez graficzną reprezentację okładek Architectural Record od 1964 roku. Jak mówią redaktorzy CLOG:. Zbadanie projektów okładki, które pojawiły się w najstarszym piśmie architektonicznym w Stanach Zjednoczonych, stanowi wyraźne wskazanie, które projekty, lokalizacje , typologie i architekci byli z przodu i centrum na przestrzeni lat, a co za tym idzie, kto i co było historycznie mniej obchodzony, aw niektórych przypadkach całkowicie nieobecny.. Rezultaty nie są strasznie szokujące (choć być może powinny być). Nowy Jork przewodzi kategorii miasta, a następnie Los Angeles i Chicago; jeśli chodzi o kraje, USA przedłużyły skok i wyprzedzają drugie miejsce: Japonię. Wypełnienie szóstki najlepiej reprezentowanych krajów to Niemcy, Francja, Kanada i Wielka Brytania. IM Pei, Gehry i Herzog de Mueron są najbardziej rozpowszechnionymi architektami wygrywającymi Pritzker, którzy nagradzają okładki Architectural Record; jednak, o dziwo, ani Oscar Niemeyer, Kenzo Tange, Souta de Moura, ani Wang Shu nigdy nie dostąpili zaszczytu. Dzięki uprzejmości CLOG To właśnie dlatego ArchDaily zaczęło publikować: przełamać formę tradycyjnych mediów architektonicznych i rzucić światło na projekty z każdego zakątka świata, umieszczając znane nazwiska obok wyłaniających się niewiadomych, imponujących luksusowych domów obok małe projekty projektowe w interesie publicznym. Dzisiaj większość publikacji architektonicznych dąży do tego samego. Eseje napisane przez redaktorów Gazety Architekta, Mark Magazine, Blueprint Magazine, arcspace.com i – oczywiście – nas w ArchDaily – wszystkie podkreślają tę zmianę ostrości. Wywiady na koniec CLOG: Niepublikowane dalej krystalizują to zmiana priorytetów, podkreślając, jak krytycy – bardziej niż kiedykolwiek – zaczęli analizować architekturę i oceniać ją pod kątem kontekstu i dobra społecznego. The New York Times. Michael Kimmelman wyraźnie to wyraża: moim celem jest poszerzenie rozmowy i ponowne wprowadzenie do architektury czynników społecznych, które, jak sądzę, zawsze były częścią rozmowy. (110). Justin Davidson z New York Magazine podkreśla, że dla niego budynek musi rozwiązać pewną istotną kwestię lub przynajmniej przekazać historię, która będzie warta opublikowania. Paul Goldberger powtarza sentyment, mówiąc: Pomyśl – zanim spróbujesz wydać coś – o jego znaczeniu dla szerszego świata. (115). Dzięki uprzejmości CLOG Architectural Record. Cathleen McGuigan, poza oferowaniem jakiejś mędrczej rady (. Zainwestować w fotografię. – przy okazji, ten drugi ruch), wyjaśnia tę zmianę w najprostszy sposób:. Myślę, że wszyscy dostajemy trochę mniej zainteresowani budynkami obiektowymi. Wśród rzeczy, które staramy się teraz zrobić bardziej niż kiedyś, publikujemy zdjęcia z ludźmi w nich. Jak zawsze mówię (żartobliwie), kiedy mówię do grupy, jeśli umieścisz psa na obrazku, zdecydowanie dostaniesz swój projekt w Rekordzie Architektonicznym! Oczywiście, równie ważne jak to, co redaktorzy decydują się opublikować, jest dokładnie to, czego nie publikują, projekty, które – z tego czy innego powodu – zostały pominięte w rozmowie. (5). Według słów Emilii Terragni, redaktora Phaidona, który pracował nad kompilacją dzieł w ich światowej architekturze XX wieku: Oczywiście zaczynasz od klasyków: Le Corbusiers, Mies van der Rohes, nawet postmoderniści. Wyzwaniem jest badanie zapomnianych arcydzieł, odległych regionalnych ikon lub nieznanych cudów. (35). Wiele CLOG: niepublikowane. Eseje starają się je odzyskać. Zapomniane. projekty – te, które są ignorowane z powodu ich położenia geograficznego, lub do reprezentowania (często niewygodnych) pomiędzy fazami rozwoju architekta, lub po prostu – do kompromisu w dyskursie. Dzięki uprzejmości CLOG prof. Dietrich Neumann opisuje na przykład wczesną pracę Miesa Van
[hasła pokrewne: domki drewniane całoroczne, zadaszenia tarasów, domy drewniane ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: domki drewniane całoroczne domy drewniane zadaszenia tarasów